12 Nolu Minibüs Kooperatifinde Yeni Başkan RECEP ULUTAŞ



     S.S.12 Nolu Minibüs ve Otobüs ile Yolcu ve Öğrenci Taşıma Motorlu Taşıyıcılar Kooperatifinin 2017 yılı olağan Genel kurul toplantısı 24 Nisan 2018 Salı günü saat 16;00 da Şarköy İmam Hatip Ortaokulunda yapıldı.
     Tek liste ile yapılan seçimlerde 12 Nolu Minibüs Kooperatifi Başkanlığına Recep Ulutaş seçildi.        Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Temsilcileri Gülşen Daloğlu Aykut ve Esra Özil' in gözetiminde gerçekleştirilen genel kurulda Divan Başkanlığına Mustafa Koçyiğit, katip üyeliğe Serkan Kaya seçildi.                        .
     Ulu önder Atatürk ve şehitler huzurunda 1 dakikalık saygı duruşunun ardından açılışını Yönetim Kurulu Başkanı Gürkan Kara’nın yaptığı genel kurulda gündem maddeleri görüşülerek karara bağlandı.                  .
     Genel kurulda tek liste ile yapılan seçimlerde Kooperatif Başkanlığına Recep Ulutaş seçilirken yeni yönetim şu isimlerden oluştu.
     Yönetim Kurulu (Asil): Recep Ulutaş, Feridun İvak, Tuncay Denizer, Turgut Duran, 5-Mustafa Koçyiğit                                      .
    Yönetim Kurulu (Yedek): Şakir Kaya, Serkan Kartal, Tansel Denizer, Gökmen Gümüş, Asker Acar             .
    Denetleme Kurulu (Asil): Serkan Kaya, Ersin Avas 
Denetleme Kurulu (Yedek): Can Özer, Vedat Kartal 
     Kooperatif Başkanlığına seçilen Recep Ulutaş gazetemize yaptığı açıklamada
“Öncelikle beni bu göreve seçen kooperatifimiz üyesi arkadaşlarıma çok teşekkür ederim. Rahmetli babam 15 yıl minibüs işletmeciliği yapmıştı. 2009 yılından buyana babamın mesleğini ben sürdürüyorum. Göreve seçildiğimiz yönetim kurulu arkadaşlarımıza birlikte kooperatif ortaklarımızın gelirlerini artıracak, sıkıntılarını giderecek her türlü çalışmalarımız olacak. Amacımız minibüs işletmecileri olarak halkımıza en güzel hizmeti sunmak.” dedi.                   .








Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski